Les matemàtiques són l'alfabet amb el que Déu va escriure l'Univers (Galileo Galilei)


Multipliquem x 2, x3,...x10, x100... i OPERACIONS COMBINADES

Hola nois/es, aquí teniu un enllaç per practicar la multiplició per la unitat seguida de zeros:

 

https://www2.gobiernodecanarias.org/educacion/17/WebC/eltanque/todo_mate/usc/multipli/mult_usc_e_p.html

         

 

Si el que voleu és treballar les taules de multiplicar, aquí us deixo aquest link per aprendre jugant.

 

https://www.educa.jcyl.es/zonaalumnos/es/recursos/aplicaciones-infinity/juegos-jcyl/multiplicar-parar

 

ATENCIÓ, aquí teniu un altre enllaç per practicar la JERARQUIA D'OPERACIONS COMBINADES! bona feina!

https://www.genmagic.net/mates4/jerarquia_opera_c.swf